En skybasert CRM-løsning og prosjektleder som er utviklet spesielt for å dekke de unike behovene til små bedrifter

AIFlow er enkel, intuitiv og støtter hele arbeidsflyten i kundehåndteringen, og gir verdi fra dag én.

Start gratis i dag

Lister og filtrering

Lag lister og segmenter enkelt!

Trenger du oversikt over kunder, salg eller noe annet? AIFlow lar deg filtrere data og lagre lister med filter. Du kan dele listene med andre eller holde dem private – fleksibelt og effektivt.

Kalender

Få full kontroll på arbeidsdagen din.

Kalenderen gir deg oversikt over både kundeavtaler og private hendelser. Legg til nye avtaler, del dem med kollegaene dine, eller hold dem private. Du får også påminnelser, så du alltid er forberedt.

Digitale kontrakter med vedlegg

Send digitale kontrakter på få sekunder.

Legg ved nødvendige dokumenter, og la kundene signere avtalen enkelt digitalt. Alt lagres trygt i systemet for enkel oppfølging.

Onboarding

Kom raskt i gang!

Gjennomgang av systemet så du kommer fort i gang. Vi tilpasser oss dine ønsker og kommer med gode forslag til effektivisering av arbeid

Opprett kunder

Bruk integrasjonen med Brønnøysundregisteret for automatisk registrering, eller legg dem inn manuelt hvis du ønsker det.

Importer din data

Kom raskt i gang ved å importere eksisterende data inn i systemet. Det er enkelt, raskt og gir deg en god start.

Salg

Gjør det enkelt å lande avtaler!

Velg produkter, lag kontrakter, og send dem til kunden for digital signering. Med AIFlow kan du sende digitale kontrakter raskt og sømløst. Kunden kan signere direkte via vår signeringsløsning, eller du kan markere avtalen som signert manuelt etter en bekreftelse. Fleksibelt og tilpasset både deg og kunden – enkelt for alle!

E-post

Systemet kobler e-postene automatisk til kundekortene, slik at du og teamet ditt alltid vet hva som er blitt sagt og gjort.

Aktivitetsoppsummering - Har du vært i møte?

Med aktivitetsoppsummeringen får du full oversikt over hva som er gjort i systemet – fra signerte salg til nye oppgaver og e-poster for alle medlemmene i systemet ditt.

Flere funksjoner

AIFlow har mange smarte funksjoner, bl.a:

Last opp vedlegg på kundekortet.
Tidsregistrering for oppgavene dine.
Ordrehåndtering koblet til oppgaver.
Et oversiktlig dashboard med data og informasjon.
Roller og tilpasninger for ulike brukere.

Hva kan AIFlow gjøre for deg?

1. Kom i Gang på 1-2-3

Med AIFlow er det enkelt å starte – ingen nedlastinger eller kompliserte oppsett.

AIFlow er nettbasert og fungerer direkte i din nettleser, på PC, nettbrett eller mobil. Dette betyr at du kan komme i gang på minutter, og du trenger aldri bekymre deg for installasjoner.

2. Alltid oppdatert kundedata – ett sted for alt

AIFlow er nettbasert og fungerer direkte i din nettleser, på PC, nettbrett eller mobil. Dette betyr at du kan komme i gang på minutter, og du trenger aldri bekymre deg for installasjoner.

Oppdatert informasjon tilgjengelig når du trenger det, slik at du kan bygge bedre kundeforhold og gi bedre kundeservice.

3. Full fleksibilitet – tilpass AIFlow til din bedrift

AIFlow tilpasser seg dine behov.

Velg kun de funksjonene du trenger, og legg til mer etter hvert som bedriften vokser. Funksjonene våre kan brukes uavhengig av hverandre, så du kan skreddersy CRM-opplevelsen for deg og ditt team.

4. Vi hjelper deg i gang – alltid norsk support

Gratis og personlig support hele veien.

Vi vet at nye systemer kan kreve litt tid til å bli kjent med, derfor gir vi deg kostnadsfri onboarding og opplæring. Du får hjelp av vårt norske supportteam, både via chat og telefon – ingen ekstra kostnader, alltid tilgjengelig for deg.

Ønsker du å vite mer om AIFLOW?

AIFlow er enkel, intuitiv og støtter hele arbeidsflyten i kundehåndteringen, og gir verdi fra dag én.

Start gratis i dag